Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2007 22:33 - ~{}{}SpOm3nI{}{}~
Автор: kali7o0o Категория: Забавление   
Прочетен: 3677 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 09.07.2007 22:39


                                         ◊•◊SpOm3nI◊•◊

ЗнАй,Че НяМаШ тАзИ вЛаСт ТИ дА стАнЕш АЗ !!!
ПеРфЕкТнА лИ сИ ?!?
-SoRrY мИлИчКа ИСтИнАтА бОлИ,аМа Не Си... !!!
ТеБ лИ е ЦЕлУвАл?!?
-НищУ нАлИ пО тФа ВрЕмЕ мЕн Е реВнУВаЛ !!!
С тЕб Ли Е сПАл?!?
-НиЩу,нАлИ ПАк За МеНе Е МЕчТаЛ !!!
ПрОдЪлЖаВаЙ дА мЕ мРаЗиш,ЗаЩоТу оБиЧаМ Да ГлЕДаМ кАк ПоД мЕнЕ лАзИш!!!

 

**************************************************

 

XaXa,аЕ лЕк За КъФ сЪ мИсЛиШ?!? КаНиШ мЕ у ВаС нА кАфЕ-ОоО УсЕщАм,Че На ПиЧа Му Се Е*Е !!! Аз И тИ?!? XaX! МеЧтИ !!! ДоЙдЕ и ВрЕмЕтО зА тФойТо ПаДенИе,аЕ ИзЧеЗвАй БеЗ дА дАъЪш МнЕнИе!!!

 

~~~~~~~~~~~~~~~~{P}{P}{P}~~~~~~~~~~~~~~~

ОгЛеДаЙ мЕ бАвНо,ВиЖ мЕ дОбРе,Но СъРцЕтО сИ дРъЖ дА нЕ вЗеМе Да СпРе !!! МоГа Да ОбИчАм,МоГа И дА мРаЗя...ВсИчКо ДеТо Е пРеД мЕн,ЗнАеШ,чЕ гО гАзЯ!!!

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

 

СвАлЯш

Ме НаЙ-бАнАлНу,нО сИ сГрЕшИл ФаТаЛнУ!!! МиСлЪ,чЕ нЕ сИ дОбРе...БъРкАш Ме с ДрУгА яВнУ,нО шЪ тИ кАжА бАвНу-нЯя Да БъДа С тЕб...!!! ИмАм Си ЕдНо СъРцЕ и То Е зА *мОйТу* мОмЧе..

~{P}~{P}~{P}~{P}~{P}~{P}~{P}~{P}~

 

ГлЕдАй

 

мЕ В 0чиТе к0гАт0 тИ Г0в0рЯ - ВеЧЕ мИ е ПиСнАл0 с БаЛъЦи дА Сп0рЯ ! ОтеБаВАм И ЗаМиНаВАм-ГрЕшКиТе нА мЪжКи пУтКи нЕ Пр0ЩаВаМ,тУк 0стАвАм - чУвСтвА нАрАняВаМ!

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

 

Аз СъМ МаЛка и СлаДка ИнТрИга. Аз УмЕя ЧаРоВно Да МиГаМ. НиЩо ЧуДно Че ХлЪтНа По МеНе- ИмАм СтиЛ КоЙто Тя Не ВлаДеЕ. Аз ОбиЧаМ ВкУсА На СкаНдАла. Аз ХиЛяДа СъРца СъМ ПрЕдАла...!!!

 

»¦« •»¦« •»¦« •»¦« •

 

Ще мOжEш ли дA ми дOкAжEш ти сEгA, чE другA някOя оT мEн е пO-дOбра? И дOри дA оTричAш знAм нE ти е вCе еднO KъдE съM сEгA, и кOй е в мOетO лEглO!А?

 

»¦« •»¦« •»¦« •»¦« •

 

РаЗлИчНа СъМ-дА и КфО оТ тОвА?!?ПрОбЛеМ лИ иМа,КаЖи Го СеГа! НяМа Да СпИрАм-Ще ДеЙсТвАм ДоКрАй! ДрУг Не ВзИрАм ЖиВоТа Е рАй! Не Ми ПоМаГаЙ-аЗ МоГа СаМа,МиСлИ мУ тИ-Аз НяМам ЦенА!!!

 

»¦« •»¦« •»¦« •»¦« •

 

БоЛкА лИ?-СеГа Я вИжДаШ !
МъКа Ли?-СеГа Я рАзБиРаШ !
ЕлА мЕ вИж,ПрЕд Теб СтОя С КъРвАвИ рЪцЕ,вИж-С УсМиВкА тЪпЧа ТвОеТо СъРцЕ...
МоЛи Се...ПлАчИ...КЪрВи...в АДА иДи ! От УжАс КрЕщИ и НаКрАя СпОмНи Си За МеН и УМРИ.....

 

»¦« •»¦« •»¦« •»¦« •

 

РеВаХ...рЕвАх тЪъ Съ УлЯх И зА кФо?!? Ти Си СъЩиЯ кЕнЕф...пФфФ аЙ нЕ Се ПрЪъЙ нА шЕф ! ЗнАм,чЕ сИ pLaYbOy С ФеШъН пРиЧеСкЪъ,Шш... Я кАжИ кО пРаЙ нОЩеСкЪъ?!? Да... АмЪъ Не,С тЕбЕ бЯх ДотУк ! ТъЪй КъТ тЕ гЛеЪъМ сИ зА кОфАтА с бОкЛУк ...

 »¦« •»¦« •»¦« •»¦« •

РаЗлИчНа сЪм... нЕ чЕ сЪм БаНаЛнА! ИдЕаЛнА сЪм... нЕЕ чЕ сЪм НаХаЛнА! НеМоЖеШ дА Ме ИмАш... нЕ чЕ сЕ НаДуВаМ! оТ вСиЧкИ жЕнИ кОиТо иСкАш-нАй МнОгО сТрУвАм!!!

 

»¦« •»¦« •»¦« •»¦« •

 

КфО кАзА тОя..?!?Шш..аЙ вНиМаВаЙ дА нЕ сТаНе БоЯ..!Не Се ЗаНиМавАй с МеН..CrAzY сЪм Да ЗнАеШ! ИдВаШ кЪм МеН..pLz ВнИмАЪъЙ кФо Ше КаЙш....СтОй От МеН дАлЕчЕ---сЪрЦа РаЗбИвАм Фе ЧоВеЧе!!!

 

»¦« •»¦« •»¦« •»¦« •

 

ГоВоРиШ мНоУуУ ... сМеЕш Се На ГлАс...sOrRy,чЕ гО кАъЪм,Но ПоСлЕдНа Ще Се СмЕя Аз !!! За МоЯ фИлМ нЕ мИ тРЯъЪт РеЖиСьОрИ...зАсТаЪъШ дО мЕн И вИнАгИ сИ 2-ри !!!



»¦« •»¦« •»¦« •»¦« •

 

гЛеДаШ мЕ с УмРаЗъЪ•И чАкАш ПаК в жИвоТа дА вЛяЗъ•аА sOrRy мЪъ вЕчИ нЕ тЪ оБичъЪм•тИ кФо?!оЧакВЪш ЦяЛ жИвОт сЛеД тЕБ дЪ тИчЪм• дОрИ дА мОлИш•дА пЛачЕш•Да пАдаШ•sOrRy пИч-аМъЪ шЕ сТраДЪш•

»¦« •»¦« •»¦« •»¦« •

 

ВсЯкА вЕчЕр Си С рАзЛиЧнА жЕнА.. В жИвОтА нЯмАш НиТо ЕдНа.. ГоЛяМа РаБоТа,Че ВсЯкА мОжЕш Да СвАлИш,СлЕд КаТо НеЗнАеШ кАк Да Я зАдЪрЖиШ !!! ПрЕсТаНи Да Се ПрАвИш На МъЖ,зАщОтО ТИ сТаВаШ сАмО зА вЕдНъЖ!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 


НоСиШ сАмО {ArMaNy} и {PrAdA} !!!
За ТеБ вАжНа Е вЪнШнАтА фАсАдА! МиЛо За НаГраДа ПоЛуЧаВаШ {k1sS} , а За УтРе Си ТъРсИ дРуГа {m1Ss} !!! Аз ОтДаВнА вЕчЕ нЕ вЯрВаМ в ЛЮБОВТА ! РаЗбРаX,чЕ сАмО зА гЛуПаЦиТе Е тЯ ! От ГлУпАцИтЕ дАлЕч СтОя !!!

{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{{}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}

 

 

Jiv0ta e KutIq b0nb0nI, KaZa mI g0 MaMa,Dokat0 q otvorish,Tqh Weche gI NQMA....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------

ИзВиНяВай.........ИзГуБиХ Си МеЧеТо....МоЖе Ли Да тЕ ..ГуШнА!!??




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lloll - :)
02.10.2007 02:36
mn qki spomeni....bravoooooo :}
цитирай
2. nevito93 - KaLi7o0o
12.10.2007 17:51
missIiiIIi
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kali7o0o
Категория: Забавление
Прочетен: 796246
Постинги: 79
Коментари: 614
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930