Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2007 21:03 - TuJnAtAa IstOriQq NaA edN0 moMi4E ;(
Автор: kali7o0o Категория: Забавление   
Прочетен: 1890 Коментари: 0 Гласове:
0



Хей,момче сещаш ли се за шамара,който ти ударих,когато се опита да ме целунеш?Сещаш се сигурно,беше прекалено,за да забравиш.Хей момче сещаш ли се,когато ми донесе първото цвете-синьо беше и ме подсещаше за твойте очи.Но цветето падна.Аз бях много тъжна,но ти се усмихна и каза,че ще ми донесеш много такива цветя,но нито едно от тях нямаше такъв цвят,който да напомня за твоите очи.

Хей,момче,сещаш ли се,когато един път се опитах да те целуна,а ти се дръпна и ми каза:

-Мъничка не те обичам вече,обичам друга и няма смисъл да бъдем заедно.

Тогава те погледнах и казах: "СБОГОМ!!!" Обърнах се и откъснах един лист от дървото до мен и започнах да го гриза.Тогава усетих горчивия вкус на листото.Мислех,че то ще намали болката,но тогава чух твоя топъл и нежен глас:

-Мъничка може ли аз друга да обичам?Тогава се обърнах и започнах да те целувам.Колко беше мил светът в тези ми мигове.На другата сутрин отидох при теб,но ти бе блед,тъжен.Не говореше... и когато поисках да си ходя ти каза:

-Мъничка заминавам за Америка!Може би повече няма да се видим.

Аз бях потресена от твоите думи!На първо време си писахме,но после разбрах,че не трябва да се разпалва любов без перспектива и че любовта чрез писма не е любов.В последното си писмо му написах няколко реда от една стара японска поговорка: "Да ОбичаШ е СъщОто,Като Да пЕеШ ПеСен,Но НяМа ПеСен Без КрАй!"

Един ден,когато се върнах oт училище видях писмо адресирано до мен и веднага познах неговия почерк.Питах се дали да го отворя или да го оставя в шкафа.Двоумях се.С треперещи ръце го отворих в него пишеше:

"Мъничка на 12-ти вечерта тръгвам от Америка.На 13-ти вечерта ще бъда в София."Връщам се завинаги.Когато чуеш моя глас ако не ме искаш затвори слушалката.Ако ме искаш ще поговорим и ще бъде както по-рано.И кой казва,че "няма песен без край"?

Това писмо е намерено до момичето с прерязани вени,а до нея е намерен вестник на 13-та страница,на която пише:

"...Самолет,които през нощта тръгна от САЩ до Белград,експлодира близо до Югославската граница.Живи няма...още не е открита причината за експлозията"..."В допълнението на писмото е написано с кървави букви:

"Да ОбичАш е СъЩо КаTo Да ПеЕш ПеСен,Но НяМа ПеСен Без КрАй..."!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Тагове:   momi,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kali7o0o
Категория: Забавление
Прочетен: 795686
Постинги: 79
Коментари: 614
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031