Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2007 23:11 - xaXAxxAxaxahaUxyXHAxa
Автор: kali7o0o Категория: Забавление   
Прочетен: 2673 Коментари: 1 Гласове:
0



*Вчера бех толкоз гладен, че се фралих на масата като разголен мачок у коприва.


*Като пикаш клекаш, като сереш джанки береш.


*- Какво означава наглост?
- Да бутнеш баба си по стълбите и да я питаш къде отива.


*Г-жа Миткова(Учителка по математика - ФЕГ Пловдив)
- В този случай окръжностите се допират, без да правят секс...


*"Дума е това, което е между 2 празни пространства. Следователно изречение е поредица от празни пространства свързани смислово."


*В час по литература:
- Госпожо, а как е умрял на тоя Хамлет баща му - пита Анатоли.
- Абе що за въпрос? Я някой да обясни на горкия заблуден как е умрял на Хамлет баща му.
Гробна тишина...
- Никой ли незнае? Виктор? Николай, Мартине, ти да знаеш случайно Мануела?
- Ми май брат му го убива - казва Мануела.
- Дааааа, брат му го убива!
- А как го убива - отново се изръсва Анатоли.
-Как, как, с пушка двуцевка го убива! Като див заек! Ако беше питомен и с камък можеше да го убие! И вие сте така - като диви зайци, фърчите наляво и надясно, и вие незнаете какво вършите! Като в Джурасик парк е в тази стая!


*Цитат от IRC:
Моля ви да ми обесните как да сканирам едни снимки. Аз нямам скенер, но един мой приятел ми каза че може и без скенер като залепя снимката на екрана на компютара и натисна "Print Screen". Направих всичко както трябва.Залепих снимката на монитора с тиксо и натиснах копчето. За сажаление не се получи. Моля кажете ми да не бъркам копчето което да натисна или какво трябва да направя. Може ли да е от монитора ми???


*"Това, че ви търпя не значи, че ви понасям."


*Това, което НЕ БИХТЕ искали да чувате по време на операция:

1. Такаааааа . . . Това нещо засега няма да го пипаме. Като отворим по-широко, ще стане ясно.
2. "Приеми тази жертва, о Велики Демоне на Мрака"
3. Хей, хей, пусни, пусни бе . . Лошо куче!
4. Чакайте малко, ако това е жлъчка, аз тогава какво отрязах?
5. А не. Къде ми е часовника?
6. И сега колко ще чакаме, докато пак пуснат тока?
7. Да знаете дали някой е оживявал след вкарване на 500 ml от този разтвор?
8. "Знаете ли колко е сега един бъбрек на черно. На този тук май ще му трябват два" .
9. Я се пазете настрани, че ми паднаха контактните лещи.
10. Е какво колеги, нека приемем това като горчив урок.
11. Стерилен - мерилен . . . нали чистачката винаги бърше пода.
12. Какво.Не беше ли този, който искаше да си смени пола?
13. Е какво пък, той вече има деца. Нали?
14. Пожар! Всички да се евакуират!
15. Идиоти! Кой от вас е скъсал 47-ма стр. на ръководството?



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goldenrose - ~~~
19.10.2007 20:55
skysah se ot smqh, mn qko!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kali7o0o
Категория: Забавление
Прочетен: 795718
Постинги: 79
Коментари: 614
Гласове: 258
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031